دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء iot - لینک رایگان

دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء iot - لینک رایگان

دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء iot - لینک رایگان

دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء iot - لینک رایگان

  • ۰
  • ۰

865 پایان نامه در مورد اینترنت اشیاء

به مدت محدود رایگان است - نسخه ورد - با کیفیت بسیار عالی


جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود پایان نامه اینترنت اشیا



دانلود رایگان پایان نامه اینترنت اشیاء Internet of Things | کالج پروژه ...Internetدانلود رایگان پایان نامه فناوری اطلاعات . فهرست: فصل اول. مقدمه. مقدمه. اینترنت اشیاء  در حال حاضر. زمانی برای همگرایی. به سمت جهان اینترنت اشیاء. نتیجه گیری.
پایان نامه ها و سمینارهای اینترنت اشیا - مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء ......www.iotiran.com/scientific-stuf/thesesپایان نامه اینترنت اشیا، پایان نامه فارسی اینترنت اشیا، پایان نامه لاتین اینترنت  ... موجود بودن برای دریافت ترجمه پایان نامه مورد نظر از بخش خرید آنلاین اقدام نمایند.


پایان نامه اینترنت اشیا - iotiotciot.ir/tag/خانه پایان نامه اینترنت اشیا. ۹ کتابی که تابستان امسال “باید” در مورد اینترنت  اشیا بخوانید. روشن شهریور ۱۴, ۱۳۹۵ در: آموزشی, چند رسانه ای, کتاببدون دیدگاه.
دانلود رایگان پایان نامه اینترنت اشیاء Internet of Things - LinkedInInternet25 فوریه 2016 ... اینترنت اشیا Internet of Things مفهومی جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات  بوده و به طور خلاصه فناوری مدرنی است که در آن برای هتر موجودی ...


پایان نامه اینترنت اشیا IoT - علمی کاربردی - مرکز دانلود ایران میکروIoT16 مارس 2016 ... پایان نامه اینترنت اشیا IoT – علمی کاربردی ... هایی این امکان را فراهم می نماید تا  افراد از هر نقطه از جهان بتوانند وسایل مورد نیاز خود را کنترل نمایند .
پیشنهاد موضوع مقاله و پایان نامه اینترنت اشیا (iot) - نوآوران گرمیiot5 ژانویه 2017 ... موضوعات پایان نامه و مقاله در مورد اینترنت اشیا یا Internet of Things (IoT) را برای  کاربران علاقمند پیشنهاد می کنیم که امیدواریم مفید و مورد استفاده با.

-9 درک مشارکتی
 تعداد پروژه های شروع شده برای آدرس بهبود خط مشی های درک مردم محوری ( یا کشارکتی) [50-61-63] وجود دارد. همانطور که قبل تر ذکر شد درک مردم محوری احتمال درک هزینه های کمتر محیطی واقع شده برای کاربرد را پیشنهاد کرده است. بنابراین آن می تواند نزدیک ترین پارامترهای محیطی تجربه شده توسط کاربران را ارائه می دهد. گفته شده است که داده های محیط جمع آوری شده توسط کاربران یک نقشه ی جدید اجتماعی را تشکیل می دهد. [64] این نتایج در داده های به موقع تر تولید شده با داده های موجود از طریق سنسور شبکه های زیرساز ثابت مقایسه می شود. مهم ترین، ایجاد فرصت برای کاربران برای تأمین بازده روی تجارب خودشان از یک پارامتر محیطی داده شده است که اطلاعات ارزشمندی در تشکیل متون مرتبط با واقعه ی داده شده پیشنهاد می کند. محدودیت های درک مردم محوری یک مکان جدید مهم روی نفس داده های مرجع تأمین شده توسط زیر ساز IOT ثابت به عنوان یک ستون اصلی است. مشکل از دست دادن نمونه ها یک محدودیت اصلی و اسیاسی درک مردم محوری است. با اتکا به داده های کاربران داوطلب ورودی جمع آوری متناقض نمونه های به دست آمده در عرض زمانهای متنوع و مکان های گوناگون (براساس تمایل کاربرد کاربران و مکان داده شده یا مسیر حرکت)، محدود کردن توانایی تولید داده های با معنی برای هر کاربردی و تصمیمات سیاسی است. تنها در آدرس دهی موضوعات و فاهیم مالکیت داده، استقلال و محرک های همکاری مناسب می توانند مانند یک خط مشی التزام و تعهدات اصلی هدف کاربرد را به دست آوردند. کیفیتی درک بیشتر می تواند از طریق افزاش ضریب سنسور خمیده شده به تلفن برای کاربرد خاص درک مانند کیفیت هوای سنسورها [65]یا سنسورهای بیومتریک به دست آید. در ان سناریو ها تلفن های هوشمند گره های اصلی IOT شده اند که به توده روی یک هدف و چندین سنسور در هدف دیگر متصل شده اند.
5-10 استخراج معدن داده
استخراج اطلاعات مفید از محیط درک پیچیده در نتایج فاصله ای و موفقتی یک مشکل تحقیقاتی چالش برانگیز در هوش مصنوعی است. روش های جدیدترین تکنولوژی اخیر از روش های یادگیری سطحی استفاده می کنند جائیکه وقایع از پیش تعرف شده و داده های غیرعادی با استفاده از یادگیری نظارت شده و غیرنظارت شده استخراج شده است. [66] سطح بعدی یادگیری شامل فعالیت های داخلی استنباط شده توسط استفاده از اطلاعات موقتی وقایع از یادگیری سطحی استخراج شده است. تصور نهایی منجر به آشکارکردن وقایع پیچیده براساس مقیاسهای زمانی طولانی تر و فاصله ای بزرگتر براساس دو سطح قبلی است. مشکل اساسی تحقیقاتی در محیط های درک پیچیده این طبیعت به وجود می آید این است که چگونه به طور همزمان نمایش و ارائه ی وقایع و فعالیت ها در چندین سطح پیچیدگی را یاد بگیرند. (یعنی وقایع، فعالیت های داخلی و فعالیت های پیچیده). یک تمرکز پدیدار شده در ماشین یادگیری تحقیقات در زمینه ی یادگیری عمیق است که [67]اهدافی برای یادگیری چندین لایه ای از چکیدگی هایی است که می توان برای تفسیر داده های داده شده مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن، منبع تحمیل شده در سنسور شبکه ها یک چالش جدید برای یادگیری عمیق بر حسب نیاز برای تکنیک های یادگیری اضافی و پخش شده توافقی را خلق می کند.
5-11GIS مستقر بر تجسم فکری
به عنوان ارائه ی جدید تکنولوژی های پدیدار شده، تجسم فکری خلاق توانا خواهد شد. سیتوکاهی از CRT به پلاسما، LCD، LED و AMOLED نمایش داده شده ی به نمایش داده های کافی به طور عادی (با استفاده از لمس واسط) با کاربران قادر به هدایت بهتر داده ها نسبت به آنچه از قبل بوده است سرچشمه می گیرد. با پدیدار شدن نمایشهای 3D این حوزه قطعاً برای داشتن تحقیقات بیشتر و پیشرفت فرصتها است. اگرچه داده هایی که از محسبات همه جاگیر بیرون بیرون می آیند همیشه آماده ی مصرف مستقیم با استفاده از خط مشی های تجسم فکری و نیامند پردازشهای بیشتر نیستند. سناریوها برای داده های وابسته به فضا و زمان غیریکنواخت در یک چشم انداز 3D است که به طور زمانی تغییر کرده و بالا پیشرفت کند. [69]یک چالش دیگر تجسم فکری داده های جمع آوری شده درون IOT این است که آنها مرتبط به جغرافیا و به صورت پراکنده پخش شده اند. برای از عهده برآمدن آن چنان چالشی یک چهارچوب بر اساس اینترنت GIS مورد نیاز است.
5-12 توده ی محاسباتی
IOT کامل شده و کاربردهای توده ی محاسباتی قادر به خلق محیط های هوشمند مانند شهرهای هوشمند اند که نیاز دارند که بتوانند (a) ترکیب خدمات ارائه شده توسط نگهدارنده ها و (b) مقیاس حمایت تعداد زیادی از کاربران در یک روش غیرمتمرکز شده و موثق. آنها نیاز دارند که بتوانند هم در محیط های شبکه ی بی سیم و هم سیم دار عمل کنند و به محدودیبت هایی مانند دستیابی به ابزارها یا منابع داده ها با قدرت محدود و اتصال غیرمعتبر رسیدگی کند. خط مشی کاربرد توده نیازمند افزایش حمایت (a) خلق سریع کاربردها توسط تأمین و ارائه نواحی خاص ابزارهای برنامه نویسی و محیط ها و (b) انجام یکپارچه ی کاربردهای مهار کننده ی ظرفیت های چندگانه ی جنبشی و منابع غیریکنواخت برای مواجه شدن با کیفیت خدمات مورد نیاز کاربران گوناگون است. مدیریت منبع توده و سیستم جدول زمان بندی بهتر است قادر به مرتبط کردن جنبشی درخواست ها و منابع مقرر شده مانند درخواستهای اساسی به کار رفته در زمان واقعی است. برای تحویل نتایج در یک روش معتبر، زمان بند نیازمند تکمیل شدن با الگوریتم های نسخه برداری (تکرار) کارها برای شکست مدیریت است. به خصوص الگوریتم های جدول زمانبندی کاربر توده نیازمند در معرض نمایش قرار دادن ظرفیت های زیر است:
1- بهینه سازی چندین هدفی
 الگوریتم های زمان بندی بهتر است قادر به رسیدگی پارامترهای QOS مانند پاسخ زمانی بهتر است قادر به رسیدگی پارامترهای Qos مانند پاسخ زمانی، هزینه ی کاربرد خدمات ماکزیمم تعداد منابع موجود برای هر واحد قیمت و تاوان و جرایمی برای تنزل خدمات است.  
2- نسخه برداری و تکرار کار مبتنی بر خطای مجاز
کارهای اساسی یک کاربرد به طور شفاف تکرار و اجرا می شوند انهم روی منابع مختلف به منظور اینکه اگر یک هدف شکست بخورد برای کامل کردن کار یک مدل تکرار شده می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این منطق در زمان واقعی کارها تعیین کننده است و نیازمند پردازش شدن برای تحویل خدمات در روش به موقع است.
5-13 فعالیت های بین المللی
فعالیت های اینترنت اشیاء در حال جمع آوری نیروی حرکتی اطراف جهان با ابتکارهای عمل های بی شمار در مسیر حرکت در عرض صنعت، علم و سطوح مختلف حکومت به عنوان کلید به عنوان گروگذارهای چست و جو برای نقشه ی یک را به سوی درک مختص این تکامل تکنولوژیکی است. در اروپا، تلاش های مهم و معتبر مسیر حرکت به سوی تنظیم نواحی  تقاطع فعالیت های گروههای تحقیقاتی و سازمان ها محدوده ی M2M، WSN و RFID به درون چهارچوب متحد IOT است. حمایت شده توسط چهارچوب برنامه هفتم کمیسیون اروپایی (EU-FPV) است که شامل اینترنت اشیا تحقیقات اروپایی Cluster(IERC) می باشد. دارای تعدادی پروژه های FPVEU و اهدافشان هستند که: برای برقراری یک خط مشی همکاری و تصور تحقیقاتی برای فعالیت های IOT در اروپاست که که یک نقطه تماس برای تحقیقات IOT در اطراف جهان شده است و شامل پروژه هایی مانند CASAGRAS است که یک ائتلاف شرکای بین المللی از اروپا، USA، چین، ژاپن و کره در حال کشف موضوعات احاطه کننده RFID و نقش آن در فهم اینترنت اشیاء است. هم چنین IERC شامل ساختار پروژه ی اینترنت اشیاء (IOT-A) برقرار شده برای تعیین یک مدل مرجع ساختاری برای قابلیت همکاری سیستم های اینترنت اشیاء و کلید ساخت بلوکهایی برای دست یابیبه این موضوع است. در همان زمان، ابتکار عمل IOT (IOT-i) یک اقدام دایر شده ی مربوط به پیشرفت اجتماع IOT اروپایی است. پروژه ی IOT-i یک ائتلاف شرکا را با یکدیگر برای خلق و ایجاد یک اتحاد استراتژیک و تصور تکنیکی برای IOT در اروپا می آورد که شامل بخش های خرد شده ی اخیر نواحی IOT به طور کل نگر است. به طور هم زمان، پروژه ی سانتاندر هوشمند در حال پیشرفت یک شهر با مقیاس صفحه آزمایش IOT برای تحقیق و تجسم فکری خدمت گسترش یافته در عرض شهر سانتاندر اسپانیا هم چنین مکانهای واقع شده در UK، آلمان، صریبا و استرالیاست. در همان زمان مقیاس بزرگ ابتکارهای عمل در مسیر حرکت در ژاپن، کره، USA و استرالیا هستند جائیکه صنعت، سازمان های مرتبط و بخش های حکومت روی برنامه های مختلف، ظرفیت های مرتبط در حال پیشرفت به سمت یک IOT در حال همکاری هستند. این شامل ابتکار عمل شهرهای هوشمند، برنامه های شبکه های هوشمند به هم پیوسته تکنولوژی های اندازه گیری های هوشمند و گستردن زیر ساختمان های پهن باند با سرعت بالا است. یک پیشرفت دائمی RFID مرتبط با تکنولوژی ها توسط صنعت و ئتلاف هایی مانند لابراتور خودکار ID (تأسیس شده در MIT و حالا با آزمایشگاههای ماهواره ای در هدایت دانشگاه ها در جنوب کره، چین، ژاپن، کشور متحده ی پادشاهی، استرالیا و سوئیس) اختصاص داده شده به اینترنت اشیا با استفاده از RFID و شبکه های سنسور بی سیم در حال اتخاذ کردن هستند. به طور قابل توجهی نیاز به رضایت و موافقت عمومی اطراف موضوعات تکنیکی IOT دیده می شود که تأسیس پروتکل اینترنت برای پیوستگی اهداف هوشمند (IPSO) است حالا با بیش از 60 شرکت عضو از تکنولوژی عمده، شرکت های انرژی و ارتباطات در حال کار با بدنه ی استانداردها مانند IETF، IEEE و ITU برای مشخص کردن تکنولوژی های جدید مبتنی بر IP و ارتقاء رضایت و موافقت عمومی برای گردهم آیی بخشها برای اینترنت اشیاء است. پیشرفت قابل توجه فعالیت IOT نیز در مسیر حرکت چین با دوازدهمین طرح 5 ساله ی آن (2015-2011) است. مخصوصاً پیشرفت و سرمایه گذاری IOT یک روی آن تمرکز شده است؛ شبکه هوشمند، حمل و نقل هوشمند، منطق هوشمند، منزلگاه هوشمند آزمایش امنیت و محیط کنترل صنعتی و خودکار، سلامت، کشاورزی خوب، خدمات و سرمایه گذاری، دفاع ارتشی. این توسط دایر کردن یک مرکز اینترنت اشیاء در شانگ های (با یک سرمایه کلی روی US (صد میلیون دلاری) برای تحقیق تکنولوژی ها و استانداردهای صنعتی مورد پشتیبانی و حمایت قرار گرفته است. یک سرمایه گذاری صنعتی برای اینترنت اشیا و یک اتحادیه درک چینی اینترنت اشیاء در Wuri تأسیس شده است که توسط بیش از 60 اپراتور، مؤسسه و کمپانی همراهی که نخستین راه انداز و گرداننده های صنعتی بوده اند بنیاد نهاده شده است.

نمونه پایان نامه در زمینه اینترنت اشیا IOT | انجام پایان نامه و انجام پروژه ...IOT12 فوریه 2017 ... اینترنت چیزها، یا چیزنت (به انگلیسی: Internet of Things) (مخفف انگلیسی: IoT))  که گاهی در زبان انگلیسی اینترنت اشیا(Internet of Objects) هم ...
انجام پایان نامه اینترنت اشیا پروژه IOTIOTwww.amuzeshyar.com/7 دسامبر 2016 ... انجام پایان نامه اینترنت اشیا,پایان نامه اینترنت اشیاء,انجام پایان نامه iot,پروژه ...  پیاده سازی و شبیه سازی پایان نامه و پروژه های اینترنت اشیا معمولا با نرم افزارهای  متلب و ns2 انجام می شود. ... شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد.


پایان نامه اینترنت اشیاء و فناوری محیط های هوشمند - پروژه هاwww.takbook.com/best/پایان نامه اینترنت اشیاء و فناوری محیط های هوشمند. takbook; کامپیوتر; ۲۶ام شهریور  ... دستگاه های هوشمند در دستهای کلی به نام اینترنت اشیاء قرار میگیرند. در سطح پایه  ای، ... تایید نمایش داده می شود. لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
کتاب اینترنت اشیا - پایان نامه ارشد IOT | انجام پایان نامه و انجام پروژه ...IOT29 مارس 2017 ... دانلود کتاب هوش خاموش و اینترنت اشیا. اینترنت چیزها، یا چیزنت (به انگلیسی:  Internet of Things) (مخفف انگلیسی: IoT)) که گاهی در زبان انگلیسی ...

از طریق فعل و انفعالات توده های خصوصی و عمومی نمایش داده شده است. در این راه نیازهای اهداف کاربران به جلو آورده می شود. اجازه دادن برای انعطاف پذیری ضروری برای مواجه شدن با گوناگونی ها و گاهی رقابت نیازمند بخش های مختلف است. ما یک چهارچوب تهیه شده توسط توده ی قابل مقیاس برای تأمین یک ظرفیت برای آگاه کردن ظرفیت بهره برداری از IOT را پیشنهاد می کنیم.
چهارچوب اجازه ی جداسازی موضوعات شبکه ای، محاسبه ای – ذخیره سازی و تجسم فکری را در نتیجه ی مجوز رشد مستثل در هر بخش را می دهد اما کامل کردن هر کدام از دیگری تقسیم شده است. استانداردسازی ای که در مسیر حرکت هرکدام از این زمینه هاست به طور مخالف تحت تأثیر توده مرکز خودش قرار نخواهد گرفت. در پیشنهاد یک چهارچوب جدید مرتبط با چالش های مشخص شده ی طبقه بندی شده از تفسیر مناسب و تجسم فکری مقدار وسیعی از اطلاعات از طریق سیاست، امنیت و مدیریت اطلاعات و موضوعاتی است که باید مانند یک خط مشی برای اینکه آن به طور موثق قابل دوام باشد پشتیبانی و تأیید شود. یکپارچگی و تحکیم ابتکار عمل های بین المللی کاملاً به طور شفاف تسریع کننده پیشرفت یک IOT و تأمین کننده ی یک دیدگاه پوشش دهنده برای عناصر اساسی و یکپارچه ای است که می تواند یک IOT قابل استفاده را تحویل دهد.
6-2 کارهای آینده
6-2-1 اینترنت اشیاء آتی
جزئیات طرح جامع نسل پنجم موبایل کشور
دردسرهای هوشمندی وسایل شخصی
اینترنت اشیا چگونه دنیای ما را تغییر می‌دهد
چگونه گرافن صنعت فناوری را متحول خواهد کرد؟
انتقال برق به یک دوربین از طریق فناوری وای-فای
حریم خصوصی در اینترنت اشیا چه ارزشی دارد؟

اینترنت اشیاء - مشاهده جزئیات مقاله یا پایان نامه - دانشگاه علم و صنعتce-lib.iust.ac.ir/showdetail.aspx?id=83122222 سپتامبر 2015 ... اینترنت اشیاء. نویسنده (نویسندگان): ... دسته بندی:پایان نامه کارشناسی. سال  انتشار: شهریور ... عنوان فارسی, اینترنت اشیاء. عنوان لاتین, Internet ...
مقاله IOT, تحقیق اینترنت اشیا , مقاله اینترنت اشیا , پایان نامه ...IOT... تحقیق اینترنت اشیا , مقاله اینترنت اشیا , پایان نامه اینترنت اشیا , اینترنت  اشیا , اینترنت اشیا در ایران , معماری اینترنت ... تحقیق در مورد اینترنت اشیا iot.


پروپوزال پایان نامه ارشد با موضوع اینترنت اشیا - پارسکدرزhttps://parscoders.com/.../پروپوزال پایان نامه ارشد با موضوع اینترنت اشیا. تا الان برای این درخواست 3  پیشنهاد توسط فریلنسرهای سایت ارسال شده است. اگر شما هم نیازمند چنین پروژه ای  هستید ...
دانلود پایان نامه ارشد : نسل آینده ی سیستم های کامپیوتری: اینترنت ......baharfile.com/29 آگوست 2016 ... دانلود متن کامل پایان نامه نسل آینده ی سیستم های کامپیوتری: اینترنت اشیاء ... 2-2  تمام چیزهایی که باید در مورد اینترنت اشیاء (Internet of Things) ...


سوال :: موضوع پژوهش در حوزه ی اینترنت اشیا ؟https://security.itpro.ir/.../... دنبال یک موضوع خوب و به روز در حوزه ی امنیت اینترنت اشیا و یا امنیت شبکه  هستم ؟ ... پایان نامه در خصوص اینترنت اشیاء · موضوع پایان نامه اینترنت اشیاء ·  امنیت در ... اگه تو این زمینه ها که گفتین تخصص دارین و میتونین در مورد موضوع  جزیی تر ...
پایان نامه اینترنت اشیا - پروژه ها - دانلود رایگان کتابwww.takbook.com/best/book/پایان نامه بررسی پلتفرم های سخت افزاری و نرم افزاری پیاده سازی اینترنت اشیا  یک پژوهش کامل میباشد و در ۵ فصل تنظیم شده است.این پایان نامه با معرفی اینترنت  ...


اینترنت اشیاء چیست؟ | مشاوره پروپوزال و پایان نامهirntez.ir/?p=3171717 مارس 2017 ... اینترنت اشیاء یا Internet of Things (IoT)، شبکه ای از اشیاء فیزیکی یا ...  اینترنت اشیا، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ توسط کوین اشتون مورد ...
روزنوشت های یک پژوهشگر اینترنت اشیاiot-researching.persianblog.ir/2424 مارس 2017 ... پژوهشگر سی و چندساله ای که در حوزه اینترنت اشیا کار میکنه. ... شما با یک جستجوی  ساده در مورد موضوع پایاننامه و عبارت کلیدی خود به مفاهیمی که ...


پایان نامه :: Net ResultNetعنوان پایان نامه: اینترنت اشیاء، مفاهیم و ... ... به عنوان سیستمهای IOT در جوامع  پیشرفته و یا در حال پیشرفت مورد توجه قرار گیرند، مورد بررسی قرار میگیرند.
پایان نامه ارشد کامپیوتر با محوریت اینترنت اشیاeditexperts.ir/20 نوامبر 2016 ... پایان نامه ارشد کامپیوتر با محوریت اینترنت اشیا. بررسی بر روی اینترنت اشیا  یکی از موضوعات مورد بحث در پایان نامه ارشد کامپیوتر است.


بررسی امنیت در اینترنت اشیاء - پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر ......www.pcporoje.com/detail.php?id=680کلمات کلیدی- اینترنت اشیاء، امنیت، حریم خصوصی، قابلیت اعتماد، چالش ها ... در  نتیجه، قادر به اعمال فرکانس مخابراتی مورد نظر و الگوریتم رمزنگاری اصلی عمومی ...
اینترنت اشیا پایان نامه – کلمه کلیدی آموزش – فرادرسfaradars.org/keyword/اینترنت اشیا پایان نامه - کلمه کلیدی. در ادامه، فهرست آموزش های مرتبط با «اینترنت  اشیا پایان نامه» قابل مشاهده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، روی لینک هر آموزش ...

-2-2-1 Google Brilloسیستم عاملی برای اینترنت اشیا
گوگل آماده است تا این معجون درهم و برهمی که «اینترنت اشیا» نامیده می شود را سر و سامان دهد. امروز و در همایش Google I/O این شرکت Brillo را معرفی کرد؛ چیزی که خود شرکت آن را «سیستم عامل اینترنت اشیا» می نامد و نسخه پیش نمایش آن که مختص توسعه دهندگان است در سه ماهه سوم امسال عرضه خواهد شد.
6-2-2-2 برنامه ریزی گوگل برای معرفی سیستم عامل مخصوص اینترنت اشیا
این سیستم عامل در حال حاضر با نامBrilloشناخته می شود و به صورت اختصاصی برای اینترنت اشیا طراحی گشته است. البته Brillo هم اکنون تنها یک اسم رمز است و به احتمال زیاد سیستم عامل جدید، به عنوان نسخه ای از اندروید معرفی می گردد.
این سیستم عامل به نحوی طراحی شده است که محصولاتی با سخت افزار بسیار ضعیف نیز قادر به اجرای آن باشند. طبق شنیده هاBrillo برای اجرا تنها به ۳۲ یا ۶۴ مگابایت رم نیاز دارد. در واقع گوگل با این ترفند می خواهد ترتیبی دهد تا وسایل خانگی همچون یخچال، ماشین لباس شویی و. ...
اینترنت اشیا یا IoT در حال حاضر یکی از داغ ترین بحث های دنیای تکنولوژی به شمار می رود و بی شک در آینده تاثیر آن بر زندگی کاربران، نمایان خواهد شد. بر همین اساس شرکت های بزرگ از هم اکنون مشغول سرمایه گذاری بر روی این حوزه هستند تا بتوانند در آینده، سهم بازار بیشتری را برای خود به دست آورند.
6-2-2-3 هوآوی به زودی پلتفرم LiteOS برای اینترنت اشیا را با حجم ۱۰ کیلوبایت معرفی می کند
شرکت چینی هوآوی، خود را برای عرضه یک پلتفرم ۱۰ کیلوبایتی برای استفاده در «اینترنت اشیا» آماده می کند. شرکت یاد شده می گوید که «LiteOS» سبک ترین سیستم عامل در زمینه اینترنت اشیا بوده که در میان همه ابزار های هوشمند کاربرد خواهد داشت؛ از پوشیدنی های اسمارت گرفته تا خودروها.
نکته جالب اینکه هوآوی اذعان دارد تا سال ۲۰۲۵، تعداد ۱۰۰ میلیارد دستگاه هوشمند و متصل به اینترنت وجود خواهند داشت و از طرف دیگر، در هر ساعت ۲ میلیون سنسور تولید خواهد شد.
کمپانی مذکور همچنین می گوید که این پلتفرم نرم افزاری سبک را در اختیار همه توسعه دهندگان قرار خواهد داد تا آنها نیز بتوانند به سرعت محصولات و یا اپلیکیشن های هوشمند خود را توسعه دهند. البته کماکان مشخص نیست که منظور غول چینی، به طور کامل متن-باز کردن پلتفرمش است یا خیر.
پلتفرم ۱۰ کیلوبایتی هوآوی نیامده تا در برابر پلتفرم های قدرتمندی نظیر iOS و یا اندروید بایستد و صرفا می خواهد برخی از محصولات در زمینه اینترنت اشیا را رهبری کند.
آقای Xu در این خصوص، مثال مسواک های هوشمند را به کار می برده و می گوید:با پلتفرم ما این محصولات می توانند به راحتی سابقه مسواک زدن کاربر رادرخودنگهداشتهوبهاو بگویندتاچهحدبهشکلدرستاینکارراانجام دادهوچگونهمیتواند بهترمسواک بزند
6-2-2-4پلتفرم Artik از سامسونگ تلاش می کند تا اینترنت اشیا را هر چه زودتر فراگیر کند
این روزها زیاد می شنویم که «اینترنت اشیا» می تواند جهان اطراف ما را دگرگون کند اما هنوز هم خبری از هماهنگی گجت هایی که آنها را به شکل روزانه مورد استفاده قرار می دهیم نیست.

کتب منتخب اینترنت اشیاء در سال 2016 - IoTblog.ir201631 دسامبر 2016 ... در آخرین روز 2016، از بین کتابهای اینترنت اشیاء که در این سال (2016) ... من  دانشجوی فوق لیسانس هستم و پایان نامه ام در مورد اینترنت اشیا می باشد ...
پیدا کردن موضوع برای پایان نامه- مهندسی برق و کامپیوتر [بایگانی ......www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-4439-p-3.htmlدر مورد فیلدهای جدید و بروز هم اگه اطلاعات دارین ممنون میشم بفرمایید. ... دنبال یه  موضوع برای پایان نامه میگردم ٰبصورتی که اگه دکترا بخوانم به درد بخوره. ..... به  نظرتون ترکیب مباحث Big Data Analysis و اینترنت اشیا برای تز ...


صنعت بیمه و اینترنت اشیا – اخبار مالیifnn.ir/1395/11/24/12 فوریه 2017 ... در واقع، اینترنت اشیا ما را قادر می سازد تا اشیا مورد استفاده خود را از راه دور و ...  دانشگاه کیپ تاون، در یک پایان نامه در مورد طرح های کم هزینه برای کشف ...
ایران - مشاهده برچسب پایان نامه اینترنت اشیا - خرید و دانلودarash.yasfile.com/tag/16 ژانویه 2017 ... این بررسی یک پژوهش کامل در مورد اینترت اشیا میباشد و در 7 فصل تنظیم شده است. این پایان نامه با معرفی اینترنت اشیاء به تحقیق در موضوع و ...


پایان نامه اینترنت اشیا کاملترین فایل در ایران - پایان نامه،مقاله ......tak-proje.ir/18 نوامبر 2016 ... اینترنت اشیا Internet of Things مفهـــومی جدیـــد در دنیـــای فنـــاوری اطلاعـــات و  ارتباطـات بـوده و بـه طـور خلاصـه فنـاوری مـدرنی اسـت.
در مورد اینترنت اشیا - مانشتhttps://www.manesht.ir/forum/thread-31255.html1111 ژوئن 2015 ... من پایان نامه ام در مورد اینترنت اشیا است یه سری مقاله survey در مورداین موضوع خوندم  اما این موضوع خیلی کلی و من برای ریز کرن حوزه کارم واقعا نیاز ...


دانلود پایان نامه اینترنت اشیاء و فناوری محیط های هوشمندfilesell.4kia.ir/info/.../به عنوان یک قیاس بیشتر، نظریه های جدید در مورد جهان های موازی، محیط های مختلف  اینترنت اشیاء، توانایی توسعه و برابری کردن، به طور بالقوه هم همپوشانی داشتن و  دارای ...
انجام پایان نامه ارشد پردازش تصویر-اینترنت اشیا-شبکه - آپاراتwww.aparat.com/.../8 آوریل 2017 ... مهندس خسروی انجام پایان نامه ارشد پردازش تصویر-اینترنت اشیا-شبکهIOT-انجام  پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشدکامپیوتر-مهندسی نرم ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی